2014-01-04

201. Nedåtgående (5 av 365)


16 kommentarer:

  1. Helt perfekt och vacker bild.

    SvaraRadera
  2. Mycket bra bild!!
    Din blogg kommer jag absolut att följa, gillar bloggar med stora bilder :)

    Med vänlig hälsning, Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag gillar också när bilderna är stora - istället för att man måste klicka upp en massa småbilder... Det blir lätt plottrigt. Fast det kanske inte passar dem med lite mindre skärmar...

      Radera
  3. Oerhört vacker bild på så många plan. Du är en fantastisk proffesionell och konstnärlig fotograf. Både imponerande och inspirerande! Nedåtgående var mitt eget tema förra året, så roligt att se en ny tolkning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett tema jag trodde skulle bli väldigt svårt - men plötsligt traskade barnet bara förbi där på muren och ordet fanns i bakhuvudet. Det känns som om man får plugga in temalistan om man ska lyckas fånga orden i flykten :-P
      Tack för upplyftande kritik :-)

      Radera
  4. Gillar, gillar, gillar!!! :-)
    /J

    SvaraRadera
  5. Gillar din bild så mycket. Vackert

    SvaraRadera
  6. Så snygg!. Gillar linjerna, djupet, skärpan...en massa tankar får man. Är den lilla alldeles själv med sin kompis? Kommer det bilar ur tunneln? Ja jag vet ju att du står där också, men jag glömde bort det ett tag.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nej, det är ingen fara. Det här är inne på Varbergs fästning. Väldigt få bilar som får köra upp där. Och barnet hade vuxet sällskap i närheten. Själv var jag bara betraktare...

      Radera
  7. En fantastisk bild och jag bara älskar att den är svart vit. Ja det gäller verkligen att plugga in alla teman. Har lagt alla mina i mobilen så att jag alltid är beredd.

    SvaraRadera
  8. Klockren tolkning av temat! Jag kan nästan höra ljudet av barnets klampande nerför muren. Snygg komposition och en jättefin bild!!!

    SvaraRadera
  9. Vilken bra bild. På så m ånga sätt. Gillar!

    SvaraRadera
  10. Så fin bildkomposition. Mycket fint och den svartvita redigeringen förhöjer verkligen intrycket av bilden.

    SvaraRadera
  11. Underbar bild! Gillar linjen nedåt men uppåt och inåt i bilden, kontrasterna mellan den ljusa väggen och den mörka tunneln och så lilla barnet som tultat på framåt :)

    SvaraRadera
  12. Så fin bild.
    Fin tankestartare, fint komponerad, fint ljus och fint i svartvitt.

    SvaraRadera