2014-01-02

69. Färgstarkt (2 av 365)


16 kommentarer:

  1. Så himla läckert! Både första och andra bilden!

    SvaraRadera
  2. Läckert och färgstarkt!

    SvaraRadera
  3. Jag blir mållös när jag ser din färgstarka bild. Mäktigt!

    SvaraRadera
  4. Den här var ju så himla läcker!!

    SvaraRadera
  5. Färgstarkt och vackert! Du är grymt duktig på att fotografera fyrverkerier!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Fast nu är det hög tid att byta till något annat motiv :-P

      Radera
  6. Verkligen färgstarkt! Mycket läckert!

    SvaraRadera
  7. En riktigt färgsprakande bild. Snyggt!!

    SvaraRadera
  8. Jisses! Wow, säger jag bara.

    SvaraRadera
  9. Snygg komposition :-)
    Ska bli spännande att se hur du använder kvadraten.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Jörgen! Ja, det är en extra utmaning att hålla sig till kvadratformatet. Men jag gillar det och och vill utforska hur det påverkar mig som fotograf - och bilden!

      Radera
  10. Riktigt läcker bild liksom många av dina andra bilder. De inspirerar mig. Ska bli kul att följa dig :)

    SvaraRadera
  11. Så snyggt!
    Fyrverkerier som är så svåra att fota.

    SvaraRadera