2014-04-28

100. Häll (118 av 365)


8 kommentarer:

  1. Underbart! Gillar ljuset och linjerna och sommarkänslan jag får när jag tittar på bilden.

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk bild! Jag har tillbringat alla mina barndoms somrar i Billdal söder om Göteborg, och den här bilden väcker massor av minnen!
    (Så kul att du håller igång med utmaningen! Precis i "takt med tiden" också... :) Det finns verkligen många jättefina bilder att kika på här hos dig.)

    SvaraRadera
  3. Underbart ljus och fin stämning i bilden. Snyggt med växterna och diagonalerna i bilden.

    SvaraRadera
  4. Vacker kvällsbild med fint ljus som lyser på blommorna.

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg häll, tagen i rättan tid!

    SvaraRadera
  6. Härligt kvällsljus! Blev så inspirerad att jag fotade samma motiv till temat, hoppas du ursäktar "idéstölden" ;)

    SvaraRadera
  7. wow, snyggt! Sten, blommor och solnedgång. Det kan inte bli så mycket bättre :)

    SvaraRadera
  8. Så vackert...nästan magiskt!

    SvaraRadera